Akbank’tan Yine Bir İlk! “Code: Parasal Konular

Akbank tarafından düzenlenecek olan “CODE: PARASAL KONULAR” Hackathon’u bir ilke imza atarak, dijital ödemeler, harcama/gelir yönetimi ve tasarruf alanlarında bireysel müşterilerin ihtiyaçlarına odaklanacak. 29 Eylül – 1 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek 48 saatlik maratonun başvuruları akbanklab.com adreslerinden alınıyor.

Dünyadaki gelişmeleri yakından takip ederek yakaladığı fırsatları hızlıca değerlendirerek Türkiye’nin en iyi bankacılık çözümlerine dönüştüren Akbank, yaptığı yatırımlarla geleceğin bankacılık anlayışını bugüne taşımayı sürdürüyor. 29 Eylül – 1 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek “CODE: PARASAL KONULAR” ile Akbank, dijital projeler üretmekten zevk alan katılımcıların kendilerini test edebileceği, yeni fikirler ve çözümler üretebileceği 48 saatlik rekabetçi bir dijital maratona imza atacak. “CODE: PARASAL KONULAR”da temel bankacılık, ödeme sistemleri, CRM ve sosyal medya gibi konulara odaklanarak, yarışmacıların harcamalardan tasarrufa, alışverişten biriktirmeye, gelir yönetiminden gelecek planına tüm bireysel bankacılık ihtiyaçlarını karşılayacak yeni dijital çözümler üretmeleri bekleniyor. Konularında uzman mentorlarin etkinlik süresince katılımcılara karşılaştıkları sorular konusunda destek ve danışmanlık vermesi planlanıyor.

Akbank Bireysel Bankacılık ve Akbank Direkt Bankacılığın ortak çalışmasıyla yürütülen “CODE: PARASAL KONULAR” hackathon ruhunu yaşamak isteyen, inovatif bankacılık fikirleri olan tüm yazılımcı ve tasarımcı profesyonelleri ve bu alanlarda iddialı öğrencileri bireysel bankacılık ihtiyaçlarına dijital çözümler üretmek için biraraya getirecek. Hackathona katılmak için akbanklab.comadreslerindeki başvuru formunu doldurmak yeterli olacak. Katılımcılar, başvuru formunu dolduran adaylar arasında yetkinlikleri ve geçmiş tecrübeleri göz önünde bulundurularak yapılacak ön değerlendirme sonucunda seçilecek. Etkinlik sonunda, bireysel müşterilerin hayatlarına değer katacak yeni fikirlerin  en başarılıları ise teknoloji, ödeme sistemleri ve girişimcilik gibi çeşitli alanlarda uzman üst düzey profesyonellerden ve akademisyenlerden oluşan jüri üyeleri tarafından belirlenerek ödüllendirilecek.

“Hachaton’un yaratıcı gücüne inanıyoruz”

Akbank Bireysel Bankacılık’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Arif İsfendiyaroğlu, “İçinde buluduğumuz çağda müşterilerimizin beklenti ve gereksinimleri her zaman olduğundan daha hızlı bir şekilde değişiyor. Müşterilerimiz artık bankasının kendisini tanımasını, tüm işlemleri en kolay, en hızlı şekilde sunmasını ve 24 saat erişilebilir olmasını temel nitelikler olarak görüyor. Akbank olarak bu değişen gereksinimleri önde gelen dijital çözümlerle karşılamak için çalışıyoruz” diyor ve ekliyor; “Bunun için de hackathonun yaratıcı gücüne inanıyoruz”.

“Değişen teknolojileri yakından takip ediyoruz”

Tüm dünyada yeni bir inovasyon platformu olarak kullanılan ve yeniliğin itici gücü olarak görülen Hackathonun yarattığı rekabetçi ortam sayesinde ortaya çıkacak fikirlerin Akbank için çok değerli olduğunu söyleyen Akbank Direkt Bankacılık’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş, bu çalışmalar sayesinde değişen teknolojiye hızlı şekilde adapte olabilen, müşterilerine verdiği hizmet çeşitliliğini canlı tutan Akbank’ın, Türkiye’nin öncü bankası olmayı sürdüreceğini vurguladı.

 

 

Önceki TBD ile Hacettepe Üniversitesi Mezunlar Derneği Arasında İşbirliği Protokolü İmzalandı
Sonraki "KAMU-BİB19'da Gelin Dijital Türkiye için Güçlerimizi Birleştirelim"

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

Oyun 2017 Başlıyor!

Türkiye 22. Zeka Oyunları Yarışması başladı. Bu sene toplam ödül 30.000 TL! Yaş ve eğitim sınırlaması olmadan, okuma yazma ve matematikte dört işlem becerisine sahip olan herkes Türkiye Zeka Oyunları

Sektör Toplantı ve Haberleri

Vodafone Türkiye Ceo’su Colman Deegan: Türkiye’nin Dijitalleşmesine Liderlik Edeceğiz

Vodafone, Türkiye’nin dijital geleceğine liderlik etmeyi sürdürüyor. 114

Sektör Toplantı ve Haberleri

Türkiye’de Havayolu ile Yolculuk Yapan Yolcuların Wi-Fi’a Olan Talebi Gittikçe Yükseliyor

Dünya genelinde yolcuların %60’ı uçak içerisinde Wi-Fi kullanımının lüks bir araç olmaktan çıkıp zorunlu bir kullanım haline geldiğine inanıyor. Yolcuların %61’i uçuş sırasında yüksek kaliteli Wi-Fi kullanımını, uçuş anında sunulan