n11.com Yeniden Hedeflemede Gelirini Yüzde 32 Artırdı

n11.com Yeniden Hedeflemede

Gelirini Yüzde 32 Artırdı

Türkiye’nin öncü e-ticaret platformlarından n11.com, yapay zekâ ile geliştirilen RTB House altyapısı sayesinde yeniden hedefleme kanalında hem ortalama sepet tutarını hem de gelirini artırmayı başardı

İstanbul, 27 Kasım 2017 – Yapay zekadan aldığı güçle kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme kampanyaları geliştiren teknoloji şirketi RTB House, n11.com’un yeniden hedefleme kanalında önemli artışlar sağladığını duyurdu.

RTB House ile birlikte satış başına ücret (CPS) modeli ile çalıştıklarını dile getiren n11.com Dijital Pazarlama Müdürü Barış Kahraman, “Bu şekilde çalışma modeli bizim için büyük avantaj sağladı. CPS modeli ile yaratılan trafik herhangi bir maliyet ortaya çıkarmazken sadece ortaya çıkan satışlar için ödeme yapıyoruz” dedi.

Yeniden hedefleme kanalının yapısı gereği mevcut ziyaretçilerine hitap ettikleri bir kanal olduğuna değinen n11.com Kıdemli Dijital Pazarlama Süpervizörü Aykut Alçelik, “Trafikten ziyade ciro ve yüksek yatırım karşılığı (ROI) bekliyoruz. Farklı ürün kategorilerimize, kâr marjlarına göre RTB House ile özel bir model oluşturabiliyoruz. Böylece yeniden hedefleme kanalından aldığımız verim oldukça yükseldi” diye konuştu.

80 bini aşkın kayıtlı mağaza, 55.7 milyon satılan ürün, 10.3 milyon üye ve 1.9 milyar toplam ziyaret sayısına ulaşan n11.com, RTB House ile geliştirdiği yeniden hedefleme çözümleri sayesinde;

 

*             Ortalama sepet tutarında yüzde 40’ın üzerinde,

*             İşlem hacminde yüzde 24’ün üzerinde,

*             Gelirde yüzde 32’nin üzerinde,

*             Ortalama geçirilen sürede yüzde 35’in üzerinde artış sağladı.

 

Önceki Arena’nın Yeni Genel Müdürü Serkan Çelik Oldu
Sonraki TBD 19. Bilimkurgu Öykü Yarışması Sonuçlandı

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri

Avrasya Blockchain ve Dijital Para Araştırmaları Derneği İstanbul’da kuruldu

TÜRKİYE DİJİTAL DÜNYADAKİ YERİNİ ‘BLOCKCHAIN’ İLE GÜÇLENDİRECEK 177