Türk Telekom 9’uncu kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası oldu

Türk Telekom, 2016 yılının Ocak ayında gerçekleştirdiği tek marka birleşmesi sonrası marka değerini yıllık bazda yüzde 11 oranında artırarak tüm zamanların en yüksek marka değerine ulaştı.

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl yayınlanan ve dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon markasını belirleyen ‘Telecoms 500’ 2017 listesi Barselona’da gerçekleştirilen Dünya Mobil Kongresi’nde açıklandı. Türk Telekom, ‘Telecoms 500’ listesinde 9’uncu kez üst üste ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ oldu.

Türk Telekom, marka değerini yıllık bazda yüzde 11 oranında artırarak tüm zamanların en yüksek marka değerine ulaştı.

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan, dünyanın en değerli telekomünikasyon markalarına yer veren ‘Telecoms 500’ listesi Barselona’da gerçekleştirilen Dünya Mobil Kongresi’nde yayınlandı. ‘Telecoms 500’ 2017 listesine göre Türk Telekom, 9. kez ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ oldu. Türk Telekom elde ettiği bu başarı ile Türkiye’nin ‘lider telekomünikasyon markası’ olduğunu bir kez daha kanıtladı.

Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany, Türkiye’nin en büyük marka dönüşümünün katkısıyla marka değerinde tarihi bir rekora imza atmış olduklarını kaydetti. Doany, “Geçtiğimiz yıl mobil, internet, telefon, TV ve yenilikçi dijital servisleri Türk Telekom tek markası altında bir araya getirdik. Türk Telekom markasından aldığımız güç ve sunduğumuz ürün ve hizmetlerin başarısıyla, Telecoms 500’deki ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ konumumuzu daha da sağlamlaştırdık.” dedi.

Önceki Sedef Özkan ile “Aynı Yaprakta Olmak”
Sonraki Huawei ve İstanbul Üniversitesi’nden Teknoloji Alanında Yeni İşbirliği

Benzer Yazılar

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!