“Bir Bilene Sor” Üniversite Sınavına Hazırlanan Öğrencilere Destek Oluyor

 

Turkcell’in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı, yeni bir uygulamayı fonlama için vitrine çıkardı. Fonlama süreci başlayan mobil uygulama Bir Bilene Sor, üniversite sınavına hazırlanan öğrencilerin odaklandıkları konulara göre daha efektif şekilde hazırlanmalarını hedefliyor. Bir Bilene Sor platformundan ülkemizde 350 bin öğrenci faydalanıyor.

Üniversite sınavına hazırlanan öğrenciler için geliştirilen Bir Bilene Sor, öğrencilerin bilemedikleri soruları birbirlerine sordukları ve birlikte yanıt buldukları bir platform. Uygulama aynı zamanda yeni özelliği Akıllı Rehberlik Paketi ile öğrenciler için kişiselleştirilmiş çalışma programları sunuyor. Uygulama için geliştirilen yapay zeka programı, öğrenci profil bilgileri, odaklandığı konu başlıkları, hedeflenen üniversite ve bölüm, sınava kalan süre gibi kriterleri ele alarak kişiselleştirilmiş bir program şekillendiriyor. Aynı zamanda öğrenciler için piyasadaki binlerce kitaptan onların seçimlerine en uygun olanları sıralıyor. Öğrencilerin çalışma programı hedeflerine ne kadar yaklaştıkları izlemelerini sağlıyor.

Arıkovanı’ndaki Bir Bilene Sor sayfası için: https://arikovani.com/projeler/birbilenesor-mobil-uygulama/detay

Bir Bilene Sor videosu için: https://www.youtube.com/watch?v=5cNJfEh86NY

Önceki Siemens Türkiye’ye Yeni İletişim ve Kurumsal İlişkiler Direktörü
Sonraki Birleşmiş Milletler ’den Türk Telekom’un Telefon Kütüphanesi’ne büyük onur

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri
Sektör Toplantı ve Haberleri

Türkiye’de Havayolu ile Yolculuk Yapan Yolcuların Wi-Fi’a Olan Talebi Gittikçe Yükseliyor

Dünya genelinde yolcuların %60’ı uçak içerisinde Wi-Fi kullanımının lüks bir araç olmaktan çıkıp zorunlu bir kullanım haline geldiğine inanıyor. Yolcuların %61’i uçuş sırasında yüksek kaliteli Wi-Fi kullanımını, uçuş anında sunulan

Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

Ulusal Sağlıkta Kalite Forumu II: Sağlıkta Endüstri 4.0

Geleneksel sağlık sistemleri, hastaneler, tedavi süreçleri, hasta-doktor ilişkileri günümüzde dijital bir dönüşüm yaşayarak yeni bir yapıya bürünmektedir. Özellikle elektronik, bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler bu dönüşümü daha da hızlandırmıştır.