Gmail’de Yeni Dönem

1,2 milyar kullanıcısı olan ücretsiz eposta hizmeti Gmail’in, e-postaları tarayıp, içeriklerine dayalı reklam göstermesi sıkça dile getirilen bir şikayet. Google, Gmail’in kurumsal sürümü olan G Suite’de e-postaları taramayı bir süre önce durdurmuştu. Firma artık herkese yönelik Gmail’de de epostalarınızı taramayacak ve bu yeni kural, önümüzdeki aylarda geçerli hale gelecek. Bununla birlikte Google sizin hareketlerinizi başka yerlerde, daha doğrusu Gmail dışındaki her yerde izlemeyi sürdürecek. Böylece Gmail’deki reklamlar, eskisinden de isabetli hale gelebilecek. Yani Google’ın yapay zekasından kurtulduğunuzu düşünmeyin. Firma, YouTube’da yaptıklarınızı, tıkladığınız reklamları, bağlı Google cihazlarınızın konumlarını ve aramalarınızı değerlendirerek size özel reklamlar göstermeye devam edecek. Tabi bunları yapan tek firma Google değil. Facebook ve Apple gibi firmaların da benzer uygulamaları var.

Önceki Siber saldırının yeni adı Petya
Sonraki "Google’a cezadan bize ne... demeyin"

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri

Media Markt ve Microsoft İşbirliği ile Çocuklar Eğlenerek Kodlama Öğrendi

Avrupa’nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi Media Markt, 18-19 ve 25-26 Şubat tarihlerinde Microsoft Türkiye işbirliği ile 4 günde 7-12 yaş arasındaki 129 çocuğa kodlama eğitimi verdi. Avrupa’nın açık