Teknoloji, Simit Sarayı ile İhrac Ediliyor

‘Türkiye’nin global tadı’ haline gelen Simit Sarayı, yurtdışına açılırken sadece geleneksel damak tadımızı tanıtmakla kalmıyor, aynı zamanda Türk mühendislerin elinden çıkan bir teknolojiyi de dünyaya açıyor. Şirket, Sistem 9 mühendislerinin elinden çıkan S9 Vision yazılımını kullanarak, Türkiye’nin de katma değeri yüksek teknoloji ihraç edebildiğini dünyaya kanıtlıyor.

İngiltere’nin en işlek caddelerinden biri olan Oxford’daki mağazası Başbakan Binali Yıldırım tarafından açılan Simit Sarayı, yurtdışındaki menü boardlarını Sistem 9’dan alarak, Türk mühendislerinin hazırladığı özel yazılımın dünyaya yayılmasına öncülük ediyor. “Simit Sarayının kendisi bir inovasyon” diyen Simit Sarayı Bilgi Teknolojileri Direktörü Kadir Tophan, 2002’de Mecidiyeköy’deki ilk mağazadan 2017’de İngiltere’deki son mağazaya kadar teknolojili çok iyi kullandıklarını söylüyor. Tophan, “Günde 1 milyon müşteriye 400’ü aşkın mağazada hizmet veriyoruz. ABD’den Suudi Arabistan’a, Türkiye’den Hollanda’ya kadar uzanan geniş bir coğrafyada varız. Sistem 9’un yazılımını yurtiçi ve yurtdışındaki tüm mağazalarımızda kullanıyoruz, tüm dijital ekranlarımızı da uzaktan yönetiyorlar” diyor.

“Teknolojiyi sonuna kadar kullanmamız gerektiğini biliyoruz” diyen Tophan şu bilgileri veriyor: “Teknolojiye ciddi bir yatırım kararı almamızla, sadece bir tıkla her hangi bir mağazada ne kadar simit satıldığı, ne ciro elde edildiğini görüyoruz. Ekranlara hava durumu veya tatile uygun bilgileri yansıtarak sonuçları net olarak görüyoruz. Sistem 9’un kurup yönettiği sistem sayesinde şirket yöneticilerimiz her türlü analitiği cep telefonu üzerinden izleyebiliyor. Her mağazada bulunan üç Wi-Fi bağlantı noktasının topladığı veri sayesinde, müşterinin en çok nereye oturduğunu ve ne kadar kaldığını tespit ediyoruz.”

Müşteriyle ilişkinin önünü açıyoruz

Sistem 9 Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Akın ise, markalar için artık dijitalleşmenin sadece kar amaçlı bir iş olmadığına dikkat çekiyor. Akın, şirketlere sundukları sistemin baskı ve operasyonel maliyetleri düşürme, zaman kaybını ortadan kaldırma, menü ve fiyat değişimlerini uzaktan, kısa sürede güncelleme imkanı sunduğunu vurguluyor. Akın sundukları teknolojinin diğer yararlarını da şöyle özetliyor: “Gün içinde sabah, öğle ya da akşam menülerine özel duyurular anında yapabiliyoruz. Etkileyici görünüm ile müşteriyle sürekli ilişkinin önünü açıyoruz. Kolay program entegrasyonları ile sosyal medya hesapları üzerinden müşteriler ve marka arasında interaktif iletişim sağlıyoruz. Simit Sarayı ile müşterileri arasında iletişimi kurup, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırıyoruz.

Özellikle fastfood restoranlarında oldukça sık kullanılmaya başlayan dijital menüboard sistemleri hızlı ve aktif olarak menü fiyat ve görsellerinde anında ve noktaya özel değişiklik yapılabiliyor. Menü dışında firma ile veya ürünle ilgili film oynatabilme şansı veriyor. Gıda görsellerinin dijital olarak algılaması satışlarının da yüzde 30 civarı artmasına katkı sağlayabiliyor.”

Önceki Facebook TV Yayıncısı Oluyor!
Sonraki SAS’ın Orta Doğu, Türkiye ve Doğu Avrupa Pazarlama Direktörü, Nurcan Bıçakçı Arcan oldu

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

“Videonu ÇEK-GÖNDER Yarışması” sonuçlandı

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından düzenlenen “İnternettesin Güvende misin” temalı Videonu Çek-Gönder Yarışması sonuçları açıklandı.  Yarışmada dereceye girenlere BTK ev sahipliğinde gerçekleştirilen Güvenli İnternet Günü etkinliği ve Güvenli İnternet

Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

BAU ve Riot Games Güçlerini Birleştirdi

Bahçeşehir Üniversitesi’nden Türkiye’de bir ilk: ESPOR Bursu Tüm dünyayı günden güne daha fazla etkisi altına alan espor rüzgârı, akademik yaşamda da karşılık buluyor. Geçtiğimiz yıl ABD, Norveç ve İsveç’te ilk