Vodafone Üst Yönetiminde Önemli Atama

Vodafone Türkiye, üst yönetiminde yeni bir atama gerçekleştirdi. Vodafone Türkiye Kurumsal İş Birimi İcra Kurulu Başkan Yardımcılığına Meltem Şahin getirildi.

Vodafone Türkiye üst yönetiminde yeni bir atama gerçekleşti. Meltem Şahin, 1 Ağustos 2017’den itibaren geçerli olmak üzere Vodafone Türkiye Kurumsal İş Birimi İcra Kurulu Başkan Yardımcılığına getirildi. Son olarak Millenicom Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmakta olan Şahin, Vodafone’un Türkiye’yi uçtan uca dijitalleştirme vizyonu doğrultusunda yenilikçi endüstriyel ürün ve çözümlerin hayata geçirilmesinden sorumlu Kurumsal Pazarlama ve Kurumsal Satış ekiplerine liderlik edecek. Vodafone Türkiye İcra Kurulu’ndaki ikinci kadın yönetici olan Şahin, şirketin “Yarına Hazırım Platformu” ve “Akıllı Şehirler” gibi alanında öncü kurumsal programlarını da yönetecek.

Meltem Şahin kimdir?

Son olarak EWE Turkey Grup bünyesindeki Millenicom şirketinde Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmakta olan Meltem Şahin, bu görevleri kapsamında şirketin büyüme esaslı bir şirkete dönüşme sürecine liderlik etmiştir.

Millenicom’a katılmadan önce 10 yıl boyunca Turkcell bünyesinde pazarlama ve müşteri deneyimi alanlarında farklı deneyimleri olan Şahin, Superonline Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı, Eğlence ve IoT Servisleri Direktörlüğü, Müşteri Deneyimi Direktörlüğü gibi görevler üstlenmiş aynı zamanda Müşteri Merkezli Dönüşüm programına liderlik etmiştir.

Şahin, Sony Ericsson ve Procter & Gamble şirketlerinde de çeşitli yerel ve global görevler üstlenmiştir. Ege Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun Şahin, Bilkent Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisansı programını tamamlamıştır. Şahin, evli ve iki çocuk annesidir.

 

Önceki Kayseri’yi Wolfcity turnuvası heyecanı saracak
Sonraki Diyanet ile Tübitak Arasında Protokol

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri
Sektör Toplantı ve Haberleri

Türkiye’de Havayolu ile Yolculuk Yapan Yolcuların Wi-Fi’a Olan Talebi Gittikçe Yükseliyor

Dünya genelinde yolcuların %60’ı uçak içerisinde Wi-Fi kullanımının lüks bir araç olmaktan çıkıp zorunlu bir kullanım haline geldiğine inanıyor. Yolcuların %61’i uçuş sırasında yüksek kaliteli Wi-Fi kullanımını, uçuş anında sunulan